• Vážení hráči, Dne 3.4.2024 (středa) bude hra aktualizována na verzi 2.309. V důsledku toho se do hry nebudete moci po určitou dobu přihlásit. Níže naleznete podrobný seznam změn. Děkujeme za pochopení. Více informací najdete na herním fóru
  • Vážení hráči, v úterý 2. dubna v 10:00 hodin (serverového času) nás navštíví speciální host: vybíravá a stále hladová mýtická slepice z podsvětí. Nakrmte ji a získejte odměny pro svou říši! Najít krmení pro slepici je snadné. Obyčejnými akcemi ve hře: stavba budov, útočení/bránění, zkoumání, cvičení jednotek a sesílání kouzel můžete získat různé ingredience. Více informací najdete na herním fóru

Goldhase - sklad

  • Zakladatel vlákna DeletedUser9109
  • Vytvořeno
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser9109

Guest
Celá věc s domovníkem a dalšími dvěma muži, kteří zemřeli, mi samozřejmě nešla z hlavy. Avšak ať jsem se snažil sebevíc, žádné vodítko jsem neobjevil. Studoval jsem chemické vzorce i lékařské příručky - marně. Metanol se prostě rozloží na kyselinu mravenčí a ta zničí oční nerv, to je nevyvratitelný fakt. Přečetl jsem snad všechny knihy o cestování časem – zase nic. Několik týdnů jsem také strávil hloubáním nad mýty starých národů. Přečetl jsem snad všechny - ty v próze i ty ve verších - přestože mne mnozí učenci nabádali, že ty veršované, ty rýmovánky, nemají žádnou hodnotu, poněvadž to nejsou žádné mýty. Některé detaily mne zaujaly, chvíli jsem věřil, že mám nějakou stopu, byly to ale jen útržky bez souvislostí, které mi v ničem nepomohly. A tak se můj život postupně vracel do obvyklých kolejí a na celou příhodu jsem téměř zapomněl..