• Vážení hráči, Dne 3.4.2024 (středa) bude hra aktualizována na verzi 2.309. V důsledku toho se do hry nebudete moci po určitou dobu přihlásit. Níže naleznete podrobný seznam změn. Děkujeme za pochopení. Více informací najdete na herním fóru
  • Vážení hráči, v úterý 2. dubna v 10:00 hodin (serverového času) nás navštíví speciální host: vybíravá a stále hladová mýtická slepice z podsvětí. Nakrmte ji a získejte odměny pro svou říši! Najít krmení pro slepici je snadné. Obyčejnými akcemi ve hře: stavba budov, útočení/bránění, zkoumání, cvičení jednotek a sesílání kouzel můžete získat různé ingredience. Více informací najdete na herním fóru

Kavárna Světa Beta

DeletedUser

Guest
Otevírám kavárnu (volný topic) pro hráče Světa Beta.
 

DeletedUser

Guest
Uff

Ještě, že jsem se trefil do dne, kdy bude spuštěn. Jsem nováček a tak jsem za to rád. :)

Zatím se mi ta hra velice zamlouvá.
 

DeletedUser214

Guest
rychlejší servry mi vyhovujou.aspon to poběží a ne jako na jedničce
 

DeletedUser165

Guest
Také mi rychlejší servery vyhovují . Doufám ,že to zabrání pádům (error 500)
 

DeletedUser

Guest
Takovýmhle tempem tu budem mít do konce měsíce Thetu...
 

DeletedUser

Guest
zbytečné

Jste blázni otvírat druhý svět pár dní po prvním... pro mě osobně je to škoda. Můžeme jen doufat, že úprk z Alfy do Bety nebude příliš velký? Já osobně nechci začínat znovu...

Hodnotím to jako trošku zbytečný a příliš zbrklý krok.
 

DeletedUser

Guest
Jelikož je v současné době na alfě nastaven limit 40 000 hráčů a je jich tam nyní 32 000, moc zbytečné mi to nepřijde.
EDIT: limit byl zvýšen na 60 000.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser165

Guest
Doufám ,že bude i speed server bez poplatků . Ne jak je tomu na DK .
 

DeletedUser

Guest
pustili jsme to akorát, abychom zvládali nápor nových lidí ;-)

mimoto - kolik světů máš, tolikrát jsi člověkem ;-) že nebyl čas se to naučit? Rozjdeď to na obou a na každém zvol jinou taktiku, uvidíš co přinese lepčejší výsledky
 

DeletedUser