• Vážení hráči, Dne 3.4.2024 (středa) bude hra aktualizována na verzi 2.309. V důsledku toho se do hry nebudete moci po určitou dobu přihlásit. Níže naleznete podrobný seznam změn. Děkujeme za pochopení. Více informací najdete na herním fóru
  • Vážení hráči, v úterý 2. dubna v 10:00 hodin (serverového času) nás navštíví speciální host: vybíravá a stále hladová mýtická slepice z podsvětí. Nakrmte ji a získejte odměny pro svou říši! Najít krmení pro slepici je snadné. Obyčejnými akcemi ve hře: stavba budov, útočení/bránění, zkoumání, cvičení jednotek a sesílání kouzel můžete získat různé ingredience. Více informací najdete na herním fóru

Wallpaper - Mates94

Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser2686

Guest
Čus, tak jsem taky zkusil udělat jeden wallpaper :) Jsem ve Photoshopu začátečník a navíc nemam moc fantazie :( Takže chci slyšet vaši kritiku ;)

wallpaperne.png


PS: Udělal jsem větší rozměry (1600x1200) ;)
Plný náhled
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser

Guest
Ujde to.. ale souhlasím s Flounderem ty zelený věcičky se mi nelíběj...
 

DeletedUser828

Guest
me se to libi dost,vypada to jako ze je to na papiru z te doby
 

DeletedUser

Guest
Ano dobré to je.. ale jak říkám.. ty zelené věičky se tam moc nehodí ;)
 

DeletedUser

Guest
To v strede si skopíroval? Už som to tu niekde na jednom wallperi videl...
 

DeletedUser

Guest
Jelikož už máš čtveřici bohů uprostřed, tak bych místo Dia tam dal buď ještě nějaké lodě, nebo mýtickou jednotku ;o) Jinak se mě to docela líbí, jak pozadí(barva jakoby papíru), tak celková barevnost a nepřeplácanost.Ještě by nebylo špatné dát okolo toho nápisu třeba nějaké ornamenty, propletence.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser2686

Guest
To se vám to fakt tak líbí? :D

Já bych to zkusil poupravit, ale nevím jestli by to nebylo v rozporu s pravidly...
Tak se ptám admina (nebo organizátora této soutěže): Mohu to ještě trochu upravit a dát to sem zpátky?
 

DeletedUser

Guest