rozhovor s diplomatem ravenius Ztracené Ostrovy
Rozhovor s diplomatem ravenius z aliance Ztracené Ostrovy
„Diplomat je člověk, který vás pošle do horoucích pekel takovým způsobem, že se na tu cestu dokonce těšíte.“
autor C. Stinnett
jednoho takového jsem si pozvala k rozhovoru.
můj dotaz :
známe se z jedné aliance, ale i pro ostatní můžeš mi něco říct o sobě ?
ravenius odpovídá : Ahoj, je mě 46 let, mám čtyři děti a jsem od Telče.
můj dotaz :
můžeš mi říct i své povolání, určitě ti zkušenosti z práce pomáhají ve hře ?
ravenius odpovídá : To snad nééé

pracuji jako vedoucí komunity pro léčbu drogových závislostí... ale je pravda, že mě živí hlavně mlácení hubou, tak vlastně jo
můj dotaz :
já spíše myslela, že máš nějaké psychologické vzdělání a zkušenosti, že víš, jak mluvit s lidma, aby jsi je dostal kam potřebuješ, ne ?
ravenius odpovídá : Vzdělání a zkušenosti sice mám ale to o čem mluvíš je spíš manipulace, a taky, koho by bavilo pracovat víc než musí, ne?
můj dotaz :
tak to jistě, ale něco v hlavě máš, tedy myslím vědomosti, zkušenosti, vím, že jsi skvělý diplomat, využíváš zde při diplomacii to co znáš ze života ?
ravenius odpovídá : Tak naučíš se mluvit s lidmi tak aby se v tom cítili dobře a bezpečně, zároveň krotit emoce. Diplomatem jsem byl hlavně na epsilonu. To byl vůbec svět, který jsem si hodně užil. Po jeho konci jsem chtěl s grepolisem skončit ale chyběli mě lidi z ally.
můj dotaz :
no a co je tedy základem diplomacie ?
jak komunikovat s aliancemi, aby jsi dosáhl svého ?
ravenius odpovídá : No to je otázka

Být slušný, mít jasno v tom co vlastně chci, přijít s nabídkou, ne s požadavkem. Mám teorii, že se čistě hypoteticky dá vyhrát svět jen pomocí diplomacie. Ale to by nikoho nebavilo, jen mě
můj dotaz :
no, ale pamatuji si na jednání s růžovými prasátky a to co jsem měla možnost číst, bylo i slovíčkaření a psychologie, tam nestačila jen nabídka, pamatuješ ?
ravenius odpovídá : Myslíš jak jsme ti zachraňovali kůži?